måndag 19 november 2007

Teodor eller Elmer


För att han är så glad

6 kommentarer:

sara sa...

det blir en rysare på dopet...

dexter sa...

förlåt?? ska jag bära ett kors?? vad menar du?
varför har du bytat blogg?? och hur svårt ska det vara att skicka några bilder?? men nu är det för sent!!!

katthemmet sa...

Fina lampskärmar och annat du gjort. Men undrar som Marcus varför du bytt blogg

dexter sa...

jag är ju helt säker på att vi aldrig pratat om något av det slag. men det är klart att jag ska bära korset om detta är min kära systers önskan. Stina är lite orolig att det ska brännas i mina händer bara efter som jag är the spawn of satan, men kanske jag kan ha nån slags vantar på mig..

dexter sa...

jo, visst kan jag ladda ner bilderna därifrån. men jag ville ju gärna ha lite fler annars hade jag väl inte bett dig för sådär flera veckor sen att skicka fler?!? Står utan skuld?? du har väl burit på det lilla kraftpaketet i nio månader? (iof får vi väl lägga skulden för det på christian men).. varför haru bytat bloggadress frågade både ag och vår mor????

och ja.. sjukt störigt att fylla i de där bokstäverna innan man får skicka sin kommentar.

dexter sa...

jag behöver inte bilderna i jul. jag behövde dem i förra veckan!! men det löste sig ändå. tur för dig!

jodå. jag kommer ner till er redan fredag, så då hoppas jag ni kommer å möter mig på station. har dock ingen aning om vilken tid jag kommer, men det får jag ta reda på. sov gott, och hälsa pojkarna trenne.